below in English
Directors Bio and Notes
Είμαι η Δανάη Τόμπρου και αυτή η ταινία είναι η πτυχιακή μου εργασία για την Σχολή Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχω δουλέψει σε αρκετές ταινίες ως διευθύντρια φωτογραφίας. Αυτή είναι η πρώτη μου δουλειά στην οποία συνδυάζω την διεύθυνση φωτογραφίας με την σκηνοθεσία.
Από πάντα επιδίωκα να συνδυάσω την αγάπη μου για το χορό με τις οπτικοακουστικές δυνατότητες που ο κινηματογράφος μπορεί να προσφέρει. Σε πρώτο πλαίσιο, απώτερος στόχος σε αυτό το προτζεκτ είναι να αποτυπώσω την κινηματογράφιση του σώματος σε κίνηση τόσο σε σχέση με τη σύνθεση του κάδρου όσο και με την ελεύθερη κίνηση της κάμερας. Σε δεύτερο, πιο σημαντικό πλαίσιο, με ενδιαφέρει να αποτυπώσω τα συναισθήματα που μπορεί κάποιος να αντλήσει από τον χορό σε καθαρές αναγνωρίσιμες οπτικουαστικές εμπειρίες.
Choreographer's Bio and Notes
Ο Κωνσταντίνος Κατσαμάκης από το 2006 διδάσκει σύγχρονο χορό και αυτοσχεδιασμό σε ενήλικες και κινησιολογία σε ηθοποιούς. Έχει επίσης χορέψει, χορογραφήσει και επιμεληθεί την κίνηση σε θεατρικές και χορευτικές παραγωγές.
Η κινησιολογία της ταινίας βασίστηκε πάνω στο σενάριο και στην αφηρημένη κινητικά απόδοση των χαρακτήρων. Η έρευνα εστιάστηκε πάνω στις αντιθέσεις και διαφορές που προκύπτουν ανάμεσα στους αυστηρά γεωμετρικούς όγκους του εικαστικού χώρου με την ασύμμετρη και πολυδιάστατη κίνηση του ανθρώπινου σώματος.
Μέσα από πειραματισμό προκύπτει ένα δομημένα αυτοσχεδιαστικό σύμπαν που επιτρέπει τους χαρακτήρες να συναντιούνται, να απομακρύνονται και να υπάρχουν.
Editor's Bio and Notes
Ο Φώτης Κοροσιάδης αποφοίτησε από την Σχολή Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει δουλέψει ως διευθυντήςφωτογραφίας και μοντέρ σε δύο ταινίες που επιλέχθηκαν να συμμετέχουν στο διαγωνιστικό μέρος στο διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους της Δράμας.
Το μοντάζ της ταινίας δεν υποτάσσεται σε μια συγκεκριμένη αφήγηση αλλά σε μια χαλαρή δομή η οποία επιτρέπει μια ροή παρόμοια με εκείνη των πειραματικών ταινιών. Μου αρέσει αυτό το είδος ελευθερίας που επιτρέπει στο μοντάζ να επικεντρωθεί στις εικαστικές ιδιότητες των πλάνων, την αντιπαραβολή των εικόνων και των ήχων όπως και τις συναισθηματικές τους (impact)
Σαν μοντέρ θα ήθελα να αναζητήσω την σχέση μεταξύ των χορευτών , των χορευτών με τον χώρο και την σχέση τους με την κάμερα που κινηματογραφεί την κίνησή τους.
Επίσης η δύναμη του μοντάζ να αλλάζει και να αναδιοργανώνει τον χρόνο είναι ένα σημαντικό εργαλείο. Ο ρυθμός μπορεί να επιβραδύνει και να επιταχυνθεί προς το τέλος για να προσφέρει μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης σύμφωνα με την δομή του σεναρίου.
Μπορεί επίσης να είναι επαναλαμβανόμενο, απλωμένο, με παύσεις ή και κατακερματισμένο με την βοήθεια των jump cut. Με ενδιαφέρουν οι απότομες μεταβάσεις αντικρουόμενων στυλιστικών στοιχείων και γενικά ως μοντέρ αφήνω το υλικό να με οδηγήσει και να πάρω αποφάσεις βασισμένες στην χορογραφία και την μουσική.
Composer’s Bio and Notes
Ο Μιχαήλ Σταντνιτσούκ, γεννήθηκε στην Ουκρανία. Έχει ασχοληθεί με όλους σχεδόν τους τομείς ηχογράφησης μουσικής σε στούντιο, συμπεριλαμβανομένων ηχογραφήσεων ορχήστρας όπως και επεξεργασία και μίξη ήχου. Πλέον, είναι επιβλέπων ηχολήπτης και παραγωγός μουσικής. Το 2013 μετακόμισε στην Ελλάδα, όπου ξεκίνησε να φοιτά στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με συγκεκριμένο αντικείμενο την ηχοληψία και την παραγωγή ήχου στον Κινηματογράφο. Παράλληλα, συνεχίζει να εργάζεται ώς ηχολήπτης, σχεδιαστής ήχου αλλά και να δουλεύει σε αντικείμενα όπως τα folleys και τα ηχοτοπία.
Δημιουργώντας την μουσική για αυτή την ταινία σκοπεύω να μεταβώ από ένα βαρύ αίσθημα στην αρχή της σε ένα πιο ελαφρύ στο τέλος πηγαίνοντας από την μοναξιά και την ανησυχία προς την αρμονία και την ηρεμία. Η σύνθεση της μουσικής βασίζεται στα χαρακτηριστικά και στον ρυθμό της αναπνοής.
Directors Bio and Notes
Είμαι η Δανάη Τόμπρου και αυτή η ταινία είναι η πτυχιακή μου εργασία για την Σχολή Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχω δουλέψει σε αρκετές ταινίες ως διευθύντρια φωτογραφίας. Αυτή είναι η πρώτη μου δουλειά στην οποία συνδυάζω την διεύθυνση φωτογραφίας με την σκηνοθεσία.
Από πάντα επιδίωκα να συνδυάσω την αγάπη μου για το χορό με τις οπτικοακουστικές δυνατότητες που ο κινηματογράφος μπορεί να προσφέρει. Σε πρώτο πλαίσιο, απώτερος στόχος σε αυτό το προτζεκτ είναι να αποτυπώσω την κινηματογράφιση του σώματος σε κίνηση τόσο σε σχέση με τη σύνθεση του κάδρου όσο και με την ελεύθερη κίνηση της κάμερας. Σε δεύτερο, πιο σημαντικό πλαίσιο, με ενδιαφέρει να αποτυπώσω τα συναισθήματα που μπορεί κάποιος να αντλήσει από τον χορό σε καθαρές αναγνωρίσιμες οπτικουαστικές εμπειρίες.
I
am DanaiTobrou and this project is my thesis film, as I graduate from the
School of Film, Faculty of Fine Arts in Aristotle University of Thessaloniki. I
have worked on several short films as a director of photography. This is my
first work as not only a director of photography but also as a movie director.
I
always wanted to combine my love for dancing with the possibilities that the
cinema can offer. In the first place, I set to capture a moving body, existing
in relation to the setting and the liberal movement of the camera. But, my most
important goal, is to capture the feelings that one can express while dancing and
to shape them into clear and recognisable audiovisual experiences.
Choreographer's Bio and Notes
Ο Κωνσταντίνος Κατσαμάκης από το 2006 διδάσκει σύγχρονο χορό και αυτοσχεδιασμό σε ενήλικες και κινησιολογία σε ηθοποιούς. Έχει επίσης χορέψει, χορογραφήσει και επιμεληθεί την κίνηση σε θεατρικές και χορευτικές παραγωγές.
Η κινησιολογία της ταινίας βασίστηκε πάνω στο σενάριο και στην αφηρημένη κινητικά απόδοση των χαρακτήρων. Η έρευνα εστιάστηκε πάνω στις αντιθέσεις και διαφορές που προκύπτουν ανάμεσα στους αυστηρά γεωμετρικούς όγκους του εικαστικού χώρου με την ασύμμετρη και πολυδιάστατη κίνηση του ανθρώπινου σώματος.
Μέσα από πειραματισμό προκύπτει ένα δομημένα αυτοσχεδιαστικό σύμπαν που επιτρέπει τους χαρακτήρες να συναντιούνται, να απομακρύνονται και να υπάρχουν.
Konstandinos Katsamakis, since 2006, is
teaching contemporary dance, dance improvisation for adults and kinesiology to
actors. He has also danced, choreographed and supervised the movement in
theatrical and dance productions.
The movie’s kinesiology is based on the script
and the abstract interpretation of the characters’ movement. My research
derives from the contradictions and differences between the geometrical shapes
of the scenography and the asymmetrical and multidimensional movement of the
human body. Through experimenting, a structured improvisational universe
arises, permitting the characters to come in contact, drift apart· exist.
Scenographer's Bio and Notes
Η Αντιγόνη Ευτυχιάδη είναι φοιτήτρια του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της και από ενδιαφέρον για τον κινηματογράφο, παρακολούθησε μαθήματα σκηνογραφίας, ενώ έχει συμμετάσχει σε ταινίες μικρού και μια μεγάλου μήκους ως σκηνογράφος-ενδυματολόγος.
Με αρχική αναφορά το κίνημα Bauhaus καθώς και τα γλυπτά και σκηνικά του Isamu Noguchi, επιχείρησα να κατασκεύασω μορφές και όγκους που απλώνονται ως τρισδιάστατες συνθέσεις στον χώρο. Τα σκηνικά δεν αποτελούν μίμηση φυσικού χώρου, άλλα είναι συνθέσεις γεωμετριών και σχημάτων που άλλοτε δημιουργούν περιβάλλοντα και άλλοτε ειναι εκεί για να εμποδίσουν τον χορευτή ωθόντας τον να βρεί νέους τρόπους να κινηθεί .
Scenographer's Bio and Notes
Η Αντιγόνη Ευτυχιάδη είναι φοιτήτρια του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της και από ενδιαφέρον για τον κινηματογράφο, παρακολούθησε μαθήματα σκηνογραφίας, ενώ έχει συμμετάσχει σε ταινίες μικρού και μια μεγάλου μήκους ως σκηνογράφος-ενδυματολόγος.
Με αρχική αναφορά το κίνημα Bauhaus καθώς και τα γλυπτά και σκηνικά του Isamu Noguchi, επιχείρησα να κατασκεύασω μορφές και όγκους που απλώνονται ως τρισδιάστατες συνθέσεις στον χώρο. Τα σκηνικά δεν αποτελούν μίμηση φυσικού χώρου, άλλα είναι συνθέσεις γεωμετριών και σχημάτων που άλλοτε δημιουργούν περιβάλλοντα και άλλοτε ειναι εκεί για να εμποδίσουν τον χορευτή ωθόντας τον να βρεί νέους τρόπους να κινηθεί .
Antigoni Eftychiadi is a student at
the School of Visual and Applied Arts, Faculty of Fine Arts in the Aristotle
University of Thessaloniki. During her studies and out of a deep interest in
cinema, she decided to take scenography classes which led to her participation in
short films and one long length film, where she worked as a scenographer-costume
designer.
Inspired by the Bauhaus movement- and particularly artists such as El Lissitsky, K.Schwitters, W. Kandinsky- and by the sculptures of Isamu Noguchi, I am attempting to create constructions and shapes
as three-dimensional compositions in a given space.
The scenery will not try to imitate realistic places but will instead be a composition of geometries and structures that in one momment create spaces and in another they solemnly exist to create a difficulty to the dancer, pushing him or her to discover new ways to move.
The scenery will not try to imitate realistic places but will instead be a composition of geometries and structures that in one momment create spaces and in another they solemnly exist to create a difficulty to the dancer, pushing him or her to discover new ways to move.
Editor's Bio and Notes
Ο Φώτης Κοροσιάδης αποφοίτησε από την Σχολή Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει δουλέψει ως διευθυντήςφωτογραφίας και μοντέρ σε δύο ταινίες που επιλέχθηκαν να συμμετέχουν στο διαγωνιστικό μέρος στο διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους της Δράμας.
Το μοντάζ της ταινίας δεν υποτάσσεται σε μια συγκεκριμένη αφήγηση αλλά σε μια χαλαρή δομή η οποία επιτρέπει μια ροή παρόμοια με εκείνη των πειραματικών ταινιών. Μου αρέσει αυτό το είδος ελευθερίας που επιτρέπει στο μοντάζ να επικεντρωθεί στις εικαστικές ιδιότητες των πλάνων, την αντιπαραβολή των εικόνων και των ήχων όπως και τις συναισθηματικές τους (impact)
Σαν μοντέρ θα ήθελα να αναζητήσω την σχέση μεταξύ των χορευτών , των χορευτών με τον χώρο και την σχέση τους με την κάμερα που κινηματογραφεί την κίνησή τους.
Επίσης η δύναμη του μοντάζ να αλλάζει και να αναδιοργανώνει τον χρόνο είναι ένα σημαντικό εργαλείο. Ο ρυθμός μπορεί να επιβραδύνει και να επιταχυνθεί προς το τέλος για να προσφέρει μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης σύμφωνα με την δομή του σεναρίου.
Μπορεί επίσης να είναι επαναλαμβανόμενο, απλωμένο, με παύσεις ή και κατακερματισμένο με την βοήθεια των jump cut. Με ενδιαφέρουν οι απότομες μεταβάσεις αντικρουόμενων στυλιστικών στοιχείων και γενικά ως μοντέρ αφήνω το υλικό να με οδηγήσει και να πάρω αποφάσεις βασισμένες στην χορογραφία και την μουσική.
Fotis Korosiadis graduated from the School of
Film, Faculty of Fine Arts in Aristotle University of Thessaloniki. He has
worked as both a director of photography and editor in two films that were
officially selected by the International Short Film Festival in Drama.
The editing of the video dance, does not
sub-ordinate to a particular narrative, but rather to a loose concept and thus
it can achieve a flow similar to that of experimental films. I like that sort
of freedom which allows the editing process to focus on the pictorial qualities
of the shots, the juxtaposition of images and sounds as well as its emotional
impact. As an editor, I would like to search the relationship between the
dancers, the dancers and the space, and, obviously, their relationship with the
camera that films their movement. Furthermore, the editing's power to alternate
and re-organize time, is a very important tool. The rhythm can slow down and
accelerate toward the end to offer a sense of urgency according to the
structure of the script. It can also be repetitive, stretched but, also, paused
or fragmented due to jump cuts. I am interested in abrupt transitions of
opposing stylistic elements and generally, as an editor, I let the material guide
me and I make decisions based on the choreography and/or the music.Composer’s Bio and Notes
Ο Μιχαήλ Σταντνιτσούκ, γεννήθηκε στην Ουκρανία. Έχει ασχοληθεί με όλους σχεδόν τους τομείς ηχογράφησης μουσικής σε στούντιο, συμπεριλαμβανομένων ηχογραφήσεων ορχήστρας όπως και επεξεργασία και μίξη ήχου. Πλέον, είναι επιβλέπων ηχολήπτης και παραγωγός μουσικής. Το 2013 μετακόμισε στην Ελλάδα, όπου ξεκίνησε να φοιτά στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με συγκεκριμένο αντικείμενο την ηχοληψία και την παραγωγή ήχου στον Κινηματογράφο. Παράλληλα, συνεχίζει να εργάζεται ώς ηχολήπτης, σχεδιαστής ήχου αλλά και να δουλεύει σε αντικείμενα όπως τα folleys και τα ηχοτοπία.
Δημιουργώντας την μουσική για αυτή την ταινία σκοπεύω να μεταβώ από ένα βαρύ αίσθημα στην αρχή της σε ένα πιο ελαφρύ στο τέλος πηγαίνοντας από την μοναξιά και την ανησυχία προς την αρμονία και την ηρεμία. Η σύνθεση της μουσικής βασίζεται στα χαρακτηριστικά και στον ρυθμό της αναπνοής.
Mykhailo Stadniichuk was born in Ukraine. He
has passed from almost all levels of music studio recordings, including
orchestral recordings, as well as editing and mixing and he became a
supervising sound engineer and a music producer. In 2013, he moved to Greece
where he entered the School of Film, Faculty of Fine Arts in Aristotle
University of Thessaloniki, and he began to study sound recording and production
in cinema. At the same time he continues to work as a sound engineer, sound
designer, foleyrecordist and location sound recordist.
When creating the music for this project, I
attempt to move from a heavy feeling in the beginning towards a lighter feeling
in the end going from loneliness and anxiety toward harmony and calmness. The
composition of the music will be based on the texture and the rhythm of the
human breath.
No comments:
Post a Comment